Помощ
Как мога да се отпиша от бюлетина?
Искате ли да се отпишете от нашия бюлетин? Смятаме, че това е срамно! Има ли нещо друго, което можем да направим за вас? Ако не, най-лесният и бърз начин да се отпишете е да кликнете върху връзката в края на бюлетина.
Къде мога да намеря информация за моя SIRET номер и регистрация на компанията?
За ваша информация, номерът на SIRET е номерът, посочен в регистрацията на дружеството.
Ето и нашата информация:
CHAL-TEC GmbH, Wallstr. 16, D-10179 Berlin
Търговски регистър: Wallstr. 16, D-10179 Berlin HRB 98898
Регистрационен съд: Берлин: Окръжен съд Шарлотенбург, CIF: DE 814529349, WEEE номер: DE 46906833
Управляващи директори: Mgr.Peter Chaljawski
Как мога да променя данните на профила си?
Ако имате някакви въпроси относно профила си в нашите маркови магазини или искате да промените информацията в него, просто се свържете с нашето обслужване на клиенти. Нашият екип ще ви помогне бързо и лесно.
Как мога да изтрия данните на клиентите си?
Сигурни ли сте, че искате да деактивирате или дори да изтриете данните на клиентите си? Свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти.
Мога ли да получа услуги за монтаж или поддръжка на продуктите?
В момента не можем да предложим инсталиране или ремонт на място, но работим по въпроса. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти.
Възможно ли е опаковането на подаръци?
Не, все още не предлагаме опаковане на подаръци. Нашите стоки се доставят в кафява здрава кутия.
Може ли да бъде предоставен EORI код за моята поръчка извън ЕС?
Понастоящем продаваме стоките си само в Европа. Тъй като не изнасяме стоките си извън Европа, не можем да ви изпратим EORI код, но нашият екип за обслужване на клиенти с удоволствие ще отговори на всякакви въпроси или коментари.
Как мога да поръчам?
Можете да правите поръчки на нашия уебсайт или да се свържете с отдела за обслужване на клиенти.
Мога ли да резервирам продукти?
Понастоящем не можем да предлагаме резервации на продукти, но работим по въпроса.
Какво трябва да направя, ако поръчката ми е отменена и ми е възстановена сума без никакво уведомление?
Ако поръчката ви е била отменена, това може да се дължи на факта, че в момента на изпращане на поръчката не е имало доставчик на транспортни услуги или продуктът вече не е бил наличен. Съжаляваме! Нашата цел е да избегнем забавяне на доставките и да повишим сигурността на планирането. Ето защо сумата за възстановяване е на път към вас.
Докладване на уязвимости на продукти с цифрови елементи
В съответствие с британския Закон за сигурността на продуктите и телекомуникационната инфраструктура (PSTI) и (предстоящия) Регламент на ЕС за киберустойчивост (CRA), ние предоставяме ясен процес за докладване на уязвимости в нашите продукти.
Регламентите гарантират, че всички умни и свързани устройства отговарят на основни стандарти за сигурност, включително:
- Липса на пароли по подразбиране, които са лесни за отгатване или могат да се използват на различни устройства
- Ясно посочено лице за контакт за докладване на уязвимости
- Прозрачност относно продължителността на поддръжката на актуализациите за сигурност
- Своевременно обработване и разкриване на уязвимости
Ако смятате, че сте открили уязвимост в някой от нашите продукти или услуги, моля, съобщете ни я директно, за да можем да я смекчим и да я отстраним по подходящ начин. Моля, следвайте тези стъпки:
- Свържете се с нас на [email protected]
- Включете:
- подробно описание,
- засегнат продукт/версия,
- стъпки за възпроизвеждане,
- материали в подкрепа, като например екранни снимки или журнали (логове).
Молим всички лица, които докладват уязвимости, да спазват следните указания:
- Не разкривайте публично или на трети страни уязвимостта, преди да сме имали възможност да я проверим и отстраним.
- Не използвайте, не променяйте и не унищожавайте данни, които не са ваши.
- Уважавайте правото на личен живот и спазвайте законите за защита на данните.
- Потвърдим получаването на вашето съобщение в рамките на 7 работни дни;
- Предоставяме редовна информация за нашата оценка и графика за отстраняване на проблема;
- Информираме за резултата от оценката;
- Ако е приложимо, информираме кога проблемът е решен.