Моята кошница
Вашата количка е празна. Започнете да пазарувате, за да го напълните с любимите си артикули!
emptycart
Купи сега, плати по-късно 3 години гаранция

Помощ

Как мога да се отпиша от бюлетина?

Искате ли да се отпишете от нашия бюлетин? Смятаме, че това е срамно! Има ли нещо друго, което можем да направим за вас? Ако не, най-лесният и бърз начин да се отпишете е да кликнете върху връзката в края на бюлетина.

Къде мога да намеря информация за моя SIRET номер и регистрация на компанията?

За ваша информация, номерът на SIRET е номерът, посочен в регистрацията на дружеството.

Ето и нашата информация:
CHAL-TEC GmbH, Wallstr. 16, D-10179 Berlin
Търговски регистър: Wallstr. 16, D-10179 Berlin HRB 98898
Регистрационен съд: Берлин: Окръжен съд Шарлотенбург, CIF: DE 814529349, WEEE номер: DE 46906833
Управляващи директори: Mgr.Peter Chaljawski

Как мога да променя данните на профила си?

Ако имате някакви въпроси относно профила си в нашите маркови магазини или искате да промените информацията в него, просто се свържете с нашето обслужване на клиенти. Нашият екип ще ви помогне бързо и лесно.

Как мога да изтрия данните на клиентите си?

Сигурни ли сте, че искате да деактивирате или дори да изтриете данните на клиентите си? Свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти.

Мога ли да получа услуги за монтаж или поддръжка на продуктите?

В момента не можем да предложим инсталиране или ремонт на място, но работим по въпроса. Ако имате някакви въпроси, моля, свържете се с нашата служба за обслужване на клиенти.

Възможно ли е опаковането на подаръци?

Не, все още не предлагаме опаковане на подаръци. Нашите стоки се доставят в кафява здрава кутия.

Може ли да бъде предоставен EORI код за моята поръчка извън ЕС?

Понастоящем продаваме стоките си само в Европа. Тъй като не изнасяме стоките си извън Европа, не можем да ви изпратим EORI код, но нашият екип за обслужване на клиенти с удоволствие ще отговори на всякакви въпроси или коментари.

Как мога да поръчам?

Можете да правите поръчки на нашия уебсайт или да се свържете с отдела за обслужване на клиенти.

Мога ли да резервирам продукти?

Понастоящем не можем да предлагаме резервации на продукти, но работим по въпроса.

Какво трябва да направя, ако поръчката ми е отменена и ми е възстановена сума без никакво уведомление?

Ако поръчката ви е била отменена, това може да се дължи на факта, че в момента на изпращане на поръчката не е имало доставчик на транспортни услуги или продуктът вече не е бил наличен. Съжаляваме! Нашата цел е да избегнем забавяне на доставките и да повишим сигурността на планирането. Ето защо сумата за възстановяване е на път към вас.

Докладване на уязвимости на продукти с цифрови елементи

В съответствие с британския Закон за сигурността на продуктите и телекомуникационната инфраструктура (PSTI) и (предстоящия) Регламент на ЕС за киберустойчивост (CRA), ние предоставяме ясен процес за докладване на уязвимости в нашите продукти.

Регламентите гарантират, че всички умни и свързани устройства отговарят на основни стандарти за сигурност, включително:

  • Липса на пароли по подразбиране, които са лесни за отгатване или могат да се използват на различни устройства
  • Ясно посочено лице за контакт за докладване на уязвимости
  • Прозрачност относно продължителността на поддръжката на актуализациите за сигурност
  • Своевременно обработване и разкриване на уязвимости
Как да докладвате уязвимост

Ако смятате, че сте открили уязвимост в някой от нашите продукти или услуги, моля, съобщете ни я директно, за да можем да я смекчим и да я отстраним по подходящ начин. Моля, следвайте тези стъпки:

  • Свържете се с нас на [email protected]
  • Включете:
    • подробно описание,
    • засегнат продукт/версия,
    • стъпки за възпроизвеждане,
    • материали в подкрепа, като например екранни снимки или журнали (логове).
Насоки за докладващи

Молим всички лица, които докладват уязвимости, да спазват следните указания:

  • Не разкривайте публично или на трети страни уязвимостта, преди да сме имали възможност да я проверим и отстраним.
  • Не използвайте, не променяйте и не унищожавайте данни, които не са ваши.
  • Уважавайте правото на личен живот и спазвайте законите за защита на данните.
Ние се ангажираме да:
  • Потвърдим получаването на вашето съобщение в рамките на 7 работни дни;
  • Предоставяме редовна информация за нашата оценка и графика за отстраняване на проблема;
  • Информираме за резултата от оценката;
  • Ако е приложимо, информираме кога проблемът е решен.