Транспорт и доставка
Германия, България, Италия, Франция, Испания,Обединеното кралство, Ирландия, Холандия, Белгия,Швейцария, Австрия, Чехия, Полша, Словакия, Унгария, Словения, Румъния, Хърватия, Португалия, Швеция и САЩ.
В момента работим над възможности за доставка до още повече държави.
С какъв куриер се доставят пратките?
За България поръчките се доставят с МБМ експрес. Поради логистични причини не е възможна смяна на доставчика с друг.
- Времето за доставка може да се различава от продукта и натовареността на куриерската фирма.
- Очакваното врерме за доставка за повечето продукти до 30kg е около 8 работни дни от изпращане на продукта. Очакваното време за доставка на по-обемните продукти е до 15 работни дни.
Тъй като времето за доставка може да се варира поради натовареността на куриерската фирма в различни периоди, винаги проверявайте времето за доставка направо на страницата на продукта.
ВАЖНО! При задаване на поръчка не е възможна експресна доставка или избор на конкретен ден за доставка, тъй като не е възможно да се предположи от куриерската фирма точен ден за доставка.
Информация за дадена поръчка може да бъде променена само преди изпращане на продукта.
Ако продуктът вече е на път, не е възможно да се промени адресът за доставка, тъй като не е възможно да бъде добавена информация за вече изпратена и пътуваща пратка.
Препоръчваме Ви да се свържете директно с куриерската фирма и да уточните с тях необходимите данни за доставка. В случай на проблем, моля, свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.
Веднага, след като поръчката бъде изпратена от нашия склад, ще получите система за следене на Вашия мейл. Моля погледнете и в папка СПАМ.
Можете да проследите Вашата поръчка на този линк (напишете Вашия номер на поръчка), а можете да получите актуална и най-точна информация за състоянието и очаквания ден за Вашата доставка на телефон 0700 10 100 -МБМ Експрес, като продиктувате Вашия евродис номер.
Времето за доставка за България е средно 8 работни дни.
След изпращане на продукта повечето пратки се доставят за 6-8 работни дни. Големите и обемни пратки се доставят за около 13-15 работни дни.
Препоръчваме Ви да проверявате състоянието на Вашата пратка тук ,а можете да получите актуална и най-точна информация за състоянието и очаквания ден за Вашата доставка на телефон 0700 10 100 -МБМ Експрес, като продиктувате Вашия евродис номер.
При значително забаввяне на Вашата поръчка, моля, свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.
Ако Вашата поръчка закъснява значително, или не сте получили система за следене, проверете статуса на Вашата поръчка. Ако виждате, че Вашата поръчка е в движение, препоръчваме Ви да се свържете директно с доставчика. Можете да получите актуална и най-точна информация за състоянието и очаквания ден за Вашата доставка на телефон 0700 10 100 -МБМ Експрес, като продиктувате Вашия евродис номер.
В случай на проблем, моля, свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.
В случай, че системата за следене показва „доставено“, но още не сте получили продукта, моля попитайте Вашите приятели, съседи, колеги или членове на семейството, дали не са получили и подписали приемането на пратката от Ваше име. Често се случва, че пратката е приета от Ваш близък.
В случай, че сте получили само част от Вашата поръчка, моля проверете системата за следене на пратката, или се свържете с куриера. Куриерската фирма, поради логистични причини, понякога забавя част от пратката на депо и я доставя в друг ден.
В случай, че Ви липсва някаква част / части от продукта, моля обстойно проверете цялата кутия - някои части са под или в стиропора, или в долната част на кутията. В случай, че сте проверили обстойно цялата кутия и всички стиропори от всички страни, а не сте открили липсващата част - моля свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.
Ak vám v čase doručenia zásielky chýba nejaká súčiastka v balení alebo ak časť produktu už nefunguje správne a máte záruku 3 roky, máme Ако при доставката липсва някаква част от пратката, или аксесоар не функционира правилно, а продуктът е с гаранция, имаме възможност да Ви изпратим необходимата резервна част.
Моля свържете се с нашето обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.
Много аксесоари към продуктите са достъпни и на нашия сайт (купи, кабели, филтри). На страниците на продуктите са показани и аксесоарите, които могат да се закупят към тях.
След получаване на Вашата пратка, моля, проверете внимателно продукта и аксесоарите му. Ако установите, че продуктът е бил повреден при транспорта, моля направете следното:
Снимайте повредата веднага след като отворите продукта. Трябва да информирате куриерската фирма за повреда при транспорта най-късно до 48 часа от приемане на пратката. Моля попълнете формуляра за рекламация на нашия сайт, като Повреда при транспорта и следвайте стъпките. От куриерската фирма ще се свържат с Вас с допълнителна информация.
При проблем, моля свържете се с обслужване на клиенти и ще се радваме да Ви помогнем.