Плащане
При покупката можете да заплатите предварително с карта, с банков превод, или с наложен платеж (кеш) на куриера.
Плащане с карта
При плащане с дебитна или кредитна карта, задайте при процеса на плащане информацията за Вашата карта, включително номера на картата, нейната валидност и трицифрения код (CVV).
При нас не трябва да се притеснявате за безопасността. За обработване на плащанията използваме системата Adyen, която покрива строгите стандарти за безопаност PSD2 SCA, и използва изкуствен интелект за откриване на измамните плащания. Информацията за Вашата карта се пренася с помощта на протокола за защита SSL на един от нашите зашифровани сървъри. Този изключително сигурен протокол предпазва Вашите данни от злоупотреби.
Плащане с предварителен банков превод
При плащане с банков превод на сметка, веднага след направа на поръчката получавате e-mail с потвърждение на Вашата поръчка, в който ще откриете всички необходими данни. Обработката на банковия превод обикновено отнема на банките 2-3 работни дни. Поради това, моля, имайте предвид, че времето за доставка може да бъде удължено с 2-3 работни дни.
Данни за банков превод - Berlin Brands Group a.s.
Получател: Chal-Tec GmbH
Банка: UniCredit Bank
IBAN: BG29UNCR70001522842415
SWIFT: UNCRBGSF
Поръчка с наложен платеж
Ще заплатите за направената поръчка директно на куриера при нейното получаване. Моля, обърнете внимание, че фирми не могат да поръчат с наложен платеж, а също така при плащане с наложен платеж към цената се добавя административвна такса в размер на 4 лева..
Цените на продуктите се променят според сезона, тяхната наличност и също според промоциите и разпродажбите, които са с ограничено време. Препоръчваме ви, ако откриете продукт с добра цена да не чакате дълго, тъй като промоцията може да свърши.
Имате в кошницата продукт, а цената му се е сменила след няколко часа? Свържете се с нашето обслужване на клиенти чрез e-mai или по телефона. Ще се радваме да разрешим този казус във Ваша полза.
Абонирайте се за получаване на нашия newsletter в долната част на нашия сайт и ще получите специален купон за намаление, и информация за много намаления, които си струват!
Абонирали сте се за получаване на нашия Newsletter на нашата страница и не сте получили обещания купон за пазаруване? Моля пробвайте следните стъпки:
- Проверете внимателно своята e-mail поща
- Погледнете и в папка SPAM
Ако и сега не сте открили e-mail с купон за намаление, свържете се с обслужване на клиенти чрез e-mail. Ще се радваме да Ви помогнем.
Ако желаете да поръчате като юридическо лице / фирма / е необходимо при задаване на Вашата поръчка да го направите чрез формуляра за поръчка на фирма, или чрез e-mail. Фактура издадена на физическо лице не може да бъде променена на фирма.
В случай, че на Вашия e-mail не сте получили абсолючно никакво потвърждение за Вашата поръчка, дори 2-3 часа след като сте я направили, моля направете следните стъпки:
- Проверете отново внимателно своята електронна поща
- Погледнете и в папка SPAM
Ако и сега не откриете e-mail с потвърждение за Вашата поръчка, свържете се с обслужване на клиенти чрез e-mail или по телефона. Ще се радваме да Ви помогнем.
Моля проверете още веднъж, дали става въпрос за плащане към нас. Попитайте и членовете на Вашето семейство, дали не са направили покупка през Вашата сметка.
Ако все още не можете да откриете причината за поръчката и плащането, свържете се с обслужване на клиенти чрез мейл или по телефона. Ще се радваме да Ви помогнем.
В случай, че сте ни превели повече пари от необходимото, или от Вашата карта е взета неправилна сума, моля свържете се с обслужване на клиенти, за да разрешим този проблем.
Моля не забравяйте да предоставите документ за извършеното плащане.
Вашият документ за плащане трябва да съдържа следните данни:
(Кредитна / дебитна карта)
- e-mail, който сте задали при поръчката
- сума, дата
(Банков превод)
- Кой е направил превода? (Собственик на сметката, IBAN)
- на каква сметка са били преведени парите? (номер на нашата сметка)
- сума, дата
Изпратили сме Вашата фактура чрез e-mail, на адреса, който сте задали при поръчката. Фактурата Ви се изпраща автоматично веднага, щом поръчката Ви е изпратена от нашия склад. Ако сте проверили всички папки на Вашата поща (включително СПАМ) и не сте открили фактурата, моля свържете се с обслужване на клиенти, за да Ви препратим копие на Вашата фактура.
Поради нашата фирмена политика, след издаване на фактурата не е възможно да бъдат направени каквито и да било промени или поправки по нея. Разбираме, че това може да причини неудобство, за което искрено молим за извинение.
Ако желаете Вашата поръчка да е на фирма, още при задаване на поръчката я направете през нашия формуляр за поръчки на фирма, или чрез мейл / по телефона.